HTML

Pop-Corner

A szombathelyi Berzsenyi Rádió szerda esti műsorának olvasható változata. Ha lemaradtál az adásról (persze véletlenül) itt megkaphatod a hiányzó információkat a zenekarokról!

Friss topikok

  • tango romeo: Eszti, Csabi tavasszal legyen rádiós buli, rátok vár a szép feladat, de kaptok segítőket hozzá. ... (2009.02.19. 10:15) Hamarosan
  • Pop-Corner: Köszönjük! :) (2008.11.30. 12:28) Riot Radio!!!!!!!!
  • Pop-Corner: hát ha már így felajánlottad, megköszönném (eszter_86@hotmail.com) - várom a kontaktot :D (2008.06.18. 14:17) Ende
  • Pop-Corner: Hát elvileg a héten felteszik. (2008.05.20. 11:37) Nem unod még?
  • Pop-Corner: Köszönjük! Különben nyilván nekem is jár egy vesszőzés, mert akár én is kijavíthattam volna Eszter... (2008.05.11. 09:32) Holnap Pop-Corner? Na ne mondd...

Címkék

Címkefelhő

a punk legyen veletek

2007.10.19. 13:07 | Pop-Corner | Szólj hozzá!

Címkék: punk ramones sex pistols clash popcorner

Sziasztok!

Szégyen és gyalázat, de már egy ideje nem jelentkeztem, ég is a pofám rendesen. Remélem azért hallgattatok minket, mert volt mit.

10-én punk műsort tartottunk, mégpedig annak az apropóján, hogy a Sex Pistols Never Mind The Bollocks...here's the Sex Pistols című debüt lemeze, egészen pontosan 1977.október 28-án jelent meg, egy héttel korábban, hogy tervezve volt. Ennek az volt a következménye, hogy az első 50ezer példányról le is maradt a Submission című szám, amit hozzácsaptak ezekhez kislemez formájában. Na mármost, 29-én ugyan ebben a formában fogják újra megjelentetni ezt a cuccot, még a borító is ugyan az lesz. Plusz a négy klasszikus kislemezt is kiadják/kiadták újra, úgy mint az Anarchy in the UK, a God save the Queen, a Pretty vacant és a Holidays in the sun is újra világot fog látni, szintén az eredeti art work-el!

Szóval beszéltünk a Pistolsról, átnéztük a sztorit, és lejátszottunk két számot. Aztán fogtuk magunkat és Ramones pár percet tartottunk. Majd megkérem Csabit hogy tegye fel azt a hirdetést, amit beolvasott a műsorban, mert elképesztően vicces, bár közben véresen komoly.

Aztán meg elfogyott az idő. Pedig azt szerettem/szerettük volna, ha a végén kimerítően tudnánk beszélni a Clash-ről, mert valamiért én úgy érzem, hogy ők voltak a legfontosabbak. De ez tényleg csak az én kis személyes véleményem, amellett, hogy a Ramones is a kedvenceim közé tartozik. Szóval elkezdtünk róluk beszélgetni, és egyszer csak lejárt az idő, és nem tudtuk végig mondani. Annyi azért még belefért, hogy a White riot egy élő verzióját lenyomjuk! Igazi zúzás! Olyan felvétel, amiből teljesen átjön a füstös, zsúfolt klub érzése, ahol izzadt testek dörgölőznek egymásnak, miközben üvöltik, hogy "White riot, I want a riot..."

Nem voltam jókedvű túlságosan, hogy így jött össze, dehát megintcsak bebizonyosodott, hogy fél óra az égvilágon semmire nem elég. Szóval ez volt a 10-i műsor.

Ezennel pedig bejelentem, hogy végre letölthetők az eddigi adások!! Megintcsak rá kellett ébrednem, hogy csak azért szeretem a rádiót, mert én közben nem hallom magamat. Visszahallván komoly kritika fogalmazódik meg bennem a saját magam irányába, elképesztő, hogy képtelene vagyok egyetlen épkézláb mondatot megfogalmazni, mintha nem lenne semmi ész a fejemben. De nem csinálok ellenpropagandát, hallgassátok meg őket.

link: http://www.berzsenyiradio.hu/?page_id=280 Tehát innen lehet az eddigi adásokat letölteni, vagy csak egyszerűen visszahallgatni. És igen, vannak képek, lehet látni hogy nézünk ki, amikor éppen műsort vezetünk. De valószínűleg mindjárt fel is teszek egykettőt ide is. Bár nem tudom miért. Sosem voltam fotogén, dehát valamit valamiért.

Folyt.köv.

Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://popcorner.blog.hu/api/trackback/id/tr20201153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása