HTML

Pop-Corner

A szombathelyi Berzsenyi Rádió szerda esti műsorának olvasható változata. Ha lemaradtál az adásról (persze véletlenül) itt megkaphatod a hiányzó információkat a zenekarokról!

Friss topikok

  • tango romeo: Eszti, Csabi tavasszal legyen rádiós buli, rátok vár a szép feladat, de kaptok segítőket hozzá. ... (2009.02.19. 10:15) Hamarosan
  • Pop-Corner: Köszönjük! :) (2008.11.30. 12:28) Riot Radio!!!!!!!!
  • Pop-Corner: hát ha már így felajánlottad, megköszönném (eszter_86@hotmail.com) - várom a kontaktot :D (2008.06.18. 14:17) Ende
  • Pop-Corner: Hát elvileg a héten felteszik. (2008.05.20. 11:37) Nem unod még?
  • Pop-Corner: Köszönjük! Különben nyilván nekem is jár egy vesszőzés, mert akár én is kijavíthattam volna Eszter... (2008.05.11. 09:32) Holnap Pop-Corner? Na ne mondd...

Címkék

Címkefelhő

Mit hagytatok ki...

2008.03.24. 19:34 | Pop-Corner | 2 komment

Címkék: zene koncert the moog amber smith e.z.basic jacked

Kihagytatok egyet s mást kedves szombathelyi barátaim szombaton, 22-én! De miért, Ó Uram, mondd miért??

Nos, az úgy volt, hogy az Urban Wave Tesco Discós turnéja érkezett 22-én hozzánk, szerény, ámde mint kiderült, annál szánalmasabb városunkba. Négy jó kis zenekart hozott magával, az E.Z.Basic-et, a The Moog-ot, az Amber Smith-t és a Jacked-et. El kellett volna jönni, már csak azért is, hogy én magam ne érezzem annyira cikinek a helyzetet.

Nem mondom, azért Moog-on még ugráltak emberek. Nyilván azért, mert a Tonyóék elég szélesnek mondható médiafigyelemmel bírtak az utóbbi időben, így hát még érthető is. Egyébként én még most is azt mondom, mint a rádióban 19-én: a Moog egy tök szórakoztató zenekar, szórakoztató dalokkal, és egy gyönyörű gitárossal (lehet tippelgetni, kire gondolok...nem, nem M-el kezdődik a neve :) ) Aztán jött az E.Z.Basic, Árpival és fehér Converse cipőjével az élen, és nekem úgy tűnt, kb. öt percet játszottak. Persze ez nyilván nem fedi a valóságot, de a keserű szájíz valahogy annak ellenére sem tűnt el nálam, hogy én magam nagyon jól szórakoztam, mert ők is nagyon jók.

Aztán Amber Smith, akik, a többiektől eltérően már másodszor jártak nálunk. Zseniális zenekar, zseniális új dalokkal. Új lemez jelent meg februárban, telis tele jobbnál jobb dalokkal. A csúcs a Brazil volt, melyben a vendégszaxofonos Panic Radio-s fiatalember is feltűnt a színpadon. Örülök, hogy elhozták magukkal, mert az a dal tényleg hibátlan. Oszi most is végtelenül cool, bár, akárcsak tavaly májusban, most is az volt az érzésem, hogy a közönség soraiból jövő kiáltások és követelések megint csak az én és egy jóbarát szájából hangzottak el.

Végül Jacked. Szintén lemezbemutató. De sajnos az utolsó buli már nem mozgatta meg a jelenlevő kb. hatvan embert, csak egy igen kis részét. Sajnáltam  a srácokat. (Egyébként a Jacked frontemberével, Mórocz Tamással készült interjúnk nemsokára hallható lesz a berzsenyiradio.hu-n, aminek a linkje oldalt megtalálható). Pedig egy dögös, helyes, nagyon egyben levő és jól működő zenekarról van szó, tetszetős számokkal, tökéletes indie zene tele gitárral, meg minden.

Arról már szinte félve ejtek szót, mennyire szégyellni való volt a társaság teljesítménye, miután a Tesco Disco Kecskéje és Pipója felpakolt a színpadra. Egészen pontosan ketten táncikáltunk a színpad előtt, majd kb. fél órára kapcsolódott hozzánk négy darab ember! NÉGY!!!!!! Ugye érzitek, mit jelent mindez?! Hogy még van mit tanulni. Pedig olyan nagyon rendes emberek ezek! Azt akarják, hogy érezzük jól magunkat! Meg hogy hallgassunk egy csomó jó zenét!

Igen, jól érzitek, drága szombathelyiek, hogy mindez most letolás volt! Jól le vagytok tolva, amiért nem jöttetek el, és nem csaptunk hatalmas bulit! Mivel lehet jóvá tenni? Azzal, ha hallgatjátok a Pop Cornert, megismertek egy valagnyi jó zenekart, és ha legközelebb erre jár ez, vagy egy hasonló kompánia (bár kétlem, hogy ezek után valaha a büdös életben ez még egyszer előfordulna), akkor oda toljátok a képeteket és jól érzitek magatokat!!!!

Végezetül íme néhány link, csak hogy tudjátok, miről is maradtatok le valójában!

https://www.youtube.com/watch?v=9nTl8bxSiuw

https://www.youtube.com/watch?v=sqznu_o9A7g&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=DzTm_lgxtpc&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=ldJha0N38pI&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=Bfr8zGKrRs0&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=wSbQ5QxUyAM&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=OIYSQsnwnlI&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=hWEA1SdiKXU&feature=related

Koncertre kell járni, mert ott lehet igazi zenét hallgatni! Maximum azt mondjátok utána, hogy szar volt, és nem mentek legközelebb. Ennyi!

Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://popcorner.blog.hu/api/trackback/id/tr95394946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indie · http://www.indieanajones.freeblog.hu 2008.03.25. 13:10:45

azért szhelyen még mindig jól jártatok. szegedet egyszerűen nem tekintik vidéki nagyvárosnak és kikerül minket az indie tour. pedig a debrecen, miskolc, szombathely, pécs sorba igazán beférhetne egy délalföldi helyszín is. szal dögöljenek meg a szervezők. bocs.

amúgy nyertem jegyet a pénteki pesti bulira, de betegség miatt oda sem tudtam elmenni, szal egy picit csalódott vagyok...ehh. te legalább ott volták, örülj ennek:)

Pop-Corner 2008.03.25. 23:50:43

én megértelek, abszolút fel tudom fogni, mit mondassz, és én tényleg jól éreztem magam, de ha belegondolok, hogy milyen lett volna, ha emberek is vannak rajtam kívül, egész másmilyen lett volna, szóval nekem csak ez a bajom; ha legközelebb jót akarok bulizni, megint mehetek Pestre

de abszolút értelek...
süti beállítások módosítása